Двадцять четверте лютого
Контрольна робота з теми "Людські стосунки"
Тестова перевірка знань
Завдання необхідно виконати до 24 лютого 16:00
Завдання для дітей, які перебувають на дистанційному навчанні
13.02-17.02
Теми:
1.Ульф Старк (1944-2017). «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до літніх людей у творі
2.Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч
Завдання:
1. Прослухати аудіокнигу:
2. Скласти план за твором.
30.01 - 03.02
Завдання для учнів, які перебувають на дистанційному навчанні
Теми:
Джек Лондон (1876–1916). Життєвий і творчий шлях письменника. Оповідання «Жага до життя». Особливості сюжету та ідеї оповідання.
Характеристика героїв твору
Проблеми життя і смерті, дружби і зрадництва у творі Дж. Лондона «Жага до життя"
1.Опрацювати біографію Джека Лондона ст.116-117.
2.Прочитати твір "Жага до життя" ст.117-127.
3. Скласти план до твору.
16.01-27.01
Теми:
Анна Ґавальда (нар. 1970). «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості
Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи)
Завдання:
Г.Гавальда "35 кіло надії"
https://www.youtube.com/watch?v=mcnFKxRPj5k&t=31s
Біографія:
https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=8024
Текст твору:
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8519
Складаємо конспект біографії письменниці, читаємо твір, складаємо план
Двадцять третє грудня
Класна робота
Повторення вивченого матеріалу
Тема. Чарльз Діккенс.
Завдання:
Віднайти відповідність. Підкресливши відповідну букву, ви прочитаєте прізвище відомого англійського письменника.
1.Невеликий художній розповідний прозовий твір про одну чи кілька подій у житті персонажа.
2.Смішне в житті та мистецтві.
3. Невелике, переважно віршоване оповідання повчального змісту, героями якого виступають люди, тварини, рослини чи предмети.
4. Невеликий влучний вислів повчального характеру із закінченою думкою.
5. Художнє означення, що виділяє та образно змальовує якусь характерну рису чи ознаку людини, предмета, явища.
6. Художній твір, з якого здійснюється переклад.
7. Розповідний художній твір, у якому змальовано картину життя ряду персонажів протягом тривалого часу.
А байка
Б епітет
В оригінал
Г повість
Д приказка
Е оповідання
Ж комічне
Примітка: у першому слові підкреслюємо 6 букву, у другому – 4, у третьому – 4, у четвертому – 4, у п’ятому – 1, у шостому – 6, у сьомому – 5.
Дев`ятнадцяте грудня
Контрольна робота з теми: "Пригоди і фантастика"
Завдання необхідно виконати до 19 грудня 23:00
Шістнадцяте грудня
Класна робота
Тема:РМ № 2 (п). Написання твору на тему: «Що в житті людини найцінніше?» (за повістюЧ. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»)
Завдання:
1.Опрацюйте відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=mGXzr8ydp0E
2.Використовуючи матеріал уроку напишіть твір на тему: «Що в житті людини найцінніше?» (за повістюЧ. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»).Можна використати одну із тем, запропонованих у відеоуроці.
3.Написаний твір надішліть мені у вайбер.
Дванадцяте грудня
Класна робота
Тема:Сюжет і композиція повісті Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня у прозі". Деградація образу Скруджа, причини його духовного переродження
Завдання:
1. Складіть план до твору.
2.Складіть характеристику образу Скруджа.
3.Письмові роботи надішліть мені у вайбер.
3.Пройдіть тести на сайті "На урок":
Завдання необхідно виконати до 12 грудня 23:00
Дев`яте грудня
Класна робота
Тема:Подорож Скруджа у часі й просторі як можливість осягнути своє життя
Завдання:
1. Прочитати твір "Різдвяна пісня у прозі" за підручником ст.84-91.
1.Опрацювати матеріал "Подорож Скруджа".
https://docs.google.com/document/d/0B1uq241gDNJRQkNuczF3NEFQYTQ/edit?resourcekey=0--cfeMHhJCjz7W6DnqUIVwg
2.Скласти план подорожі Скруджа різдвяної ночі.
П`яте грудня
Класна робота
Тема:Чарльз Діккенс (1812-1870) – англійський письменник. «Різдвяна пісня в прозі».
Завдання:
1.Опрацювати біографію Чарльза Діккенса за підручником ст.82-83.
2.Опрацюйте відеоматеріали до уроку:
Біографія письменника: https://www.youtube.com/watch?v=YXad3WkF9so
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=pK3YwTCOeaw
3. Складіть конспект найважливішої та найцікавішої інформації про письменника та надішліть мені у вайбер.
Двадцять четверте лютого
Контрольна робота з теми "Людські стосунки"
Тестова перевірка знань
Завдання необхідно виконати до 24 лютого 16:00
Завдання для дітей, які перебувають на дистанційному навчанні
13.02-17.02
Теми:
1.Ульф Старк (1944-2017). «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до літніх людей у творі
2.Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч
Завдання:
1. Прослухати аудіокнигу:
2. Скласти план за твором.
30.01 - 03.02
Завдання для учнів, які перебувають на дистанційному навчанні
Теми:
Джек Лондон (1876–1916). Життєвий і творчий шлях письменника. Оповідання «Жага до життя». Особливості сюжету та ідеї оповідання.
Характеристика героїв твору
Проблеми життя і смерті, дружби і зрадництва у творі Дж. Лондона «Жага до життя"
1.Опрацювати біографію Джека Лондона ст.116-117.
2.Прочитати твір "Жага до життя" ст.117-127.
3. Скласти план до твору.
16.01-27.01
Теми:
Анна Ґавальда (нар. 1970). «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості
Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання (болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи)
Завдання:
Г.Гавальда "35 кіло надії"
https://www.youtube.com/watch?v=mcnFKxRPj5k&t=31s
Біографія:
https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=8024
Текст твору:
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8519
Складаємо конспект біографії письменниці, читаємо твір, складаємо план
Двадцять третє грудня
Класна робота
Повторення вивченого матеріалу
Тема. Чарльз Діккенс.
Завдання:
Віднайти відповідність. Підкресливши відповідну букву, ви прочитаєте прізвище відомого англійського письменника.
1.Невеликий художній розповідний прозовий твір про одну чи кілька подій у житті персонажа.
2.Смішне в житті та мистецтві.
3. Невелике, переважно віршоване оповідання повчального змісту, героями якого виступають люди, тварини, рослини чи предмети.
4. Невеликий влучний вислів повчального характеру із закінченою думкою.
5. Художнє означення, що виділяє та образно змальовує якусь характерну рису чи ознаку людини, предмета, явища.
6. Художній твір, з якого здійснюється переклад.
7. Розповідний художній твір, у якому змальовано картину життя ряду персонажів протягом тривалого часу.
А байка
Б епітет
В оригінал
Г повість
Д приказка
Е оповідання
Ж комічне
Примітка: у першому слові підкреслюємо 6 букву, у другому – 4, у третьому – 4, у четвертому – 4, у п’ятому – 1, у шостому – 6, у сьомому – 5.
Дев`ятнадцяте грудня
Контрольна робота з теми: "Пригоди і фантастика"
Завдання необхідно виконати до 19 грудня 23:00
Шістнадцяте грудня
Класна робота
Тема:РМ № 2 (п). Написання твору на тему: «Що в житті людини найцінніше?» (за повістюЧ. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»)
Завдання:
1.Опрацюйте відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=mGXzr8ydp0E
2.Використовуючи матеріал уроку напишіть твір на тему: «Що в житті людини найцінніше?» (за повістюЧ. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі»).Можна використати одну із тем, запропонованих у відеоуроці.Дванадцяте грудня
Класна робота
Тема:Сюжет і композиція повісті Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня у прозі". Деградація образу Скруджа, причини його духовного переродження
Завдання:
1. Складіть план до твору.
2.Складіть характеристику образу Скруджа.
3.Письмові роботи надішліть мені у вайбер.
3.Пройдіть тести на сайті "На урок":
Завдання необхідно виконати до 12 грудня 23:00
Дев`яте грудня
Класна робота
Тема:Подорож Скруджа у часі й просторі як можливість осягнути своє життя
Завдання:
1. Прочитати твір "Різдвяна пісня у прозі" за підручником ст.84-91.
1.Опрацювати матеріал "Подорож Скруджа".
https://docs.google.com/document/d/0B1uq241gDNJRQkNuczF3NEFQYTQ/edit?resourcekey=0--cfeMHhJCjz7W6DnqUIVwg
2.Скласти план подорожі Скруджа різдвяної ночі.
П`яте грудня
Класна робота
Тема:Чарльз Діккенс (1812-1870) – англійський письменник. «Різдвяна пісня в прозі».
Завдання:
1.Опрацювати біографію Чарльза Діккенса за підручником ст.82-83.
Біографія письменника: https://www.youtube.com/watch?v=YXad3WkF9so
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=pK3YwTCOeaw
Друге грудня
Тема: Контрольна робота з теми "Пригоди і фантастика".Тестова перевірка знань
Завдання:
Завдання необхідно виконати до 2 грудня 23:00
Двадцять п`яте листопада
Класна робота
Тема:Позакласне читання . Гімн цивілізованій прагматичній людині в романі Д.Дефо «Пригоди Робінзона Крузо» . Образ Робінзона Крузо
Завдання:
1.Прочитати твір Д. Дефо "Пригоди Робінзона Крузо" або прослухати аудіокнигу:
https://www.youtube.com/watch?v=IHVtUj2e8xc
3. Пройти тести за твором:
Двадцять перше дистопада
Класна робота
Тема:Особливості розвитку пригодницького сюжету у творі
Завдання:
1. Пройдіть тести за біографією Р. Л. Стівенсона
Завдання необхідно виконати до 22 листопада 23:00
Шістнадцяте листопада
Класна робота
Тема:Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Острів скарбів»
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника ст.76-78
2.Перегляньте відеоурок за біографією письменника.
https://www.youtube.com/watch?v=f8JZE5sJ7aE&t=377s
3. Складіть конспект за підручником та відеоуроком.
4.Читайте 1-2 розділи трору " Острів скарбів"
https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5721
або прослухайте аудіокнигу:
https://www.youtube.com/watch?v=G7DLFQ43XpI
Чотирнадцяте листопада
Класна робота
Тема:Дік Сенд і його друзі. Дік Сенд і Негоро. Проблема рабства в романі.
Завдання:
1.Знати зміст твору "П`ятнадцятирічний капітан".
2.Уміти характеризувати образ Діка Сенда.
3.Характеризувати другорядних персонажів твору.
4. Пройти тести за змістом твору Ж. Верна "П`ятнадцятирічний капітан".
Завдання необхідно виконати до 14 листопада 19:00
Одинадцяте листопада
Класна робота
Тема: Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.
Завдання :
1. Опрацювати зміст твору "П`ятнадцятирічний капітан" за аудіокнигою (див. попередній урок) або за стислим переказом
2. Скласти характеристику образу Діка Сенда.
Сьоме листопада
Класна робота
Тема: Тема духовного випробування людини в романі Жуля Верна "П`ятнадцятирічний капітан"
Завдання:
1. Прочитати твір Жуля Верна "П`ятнадцятирічний капітан" до стор. 69.
2.Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=XhFAhyj04n0
Двадцять восьме жовтня
Класна робота
Тема: Жуль Верн (1828-1905) – французький письменник, найвідоміший автор пригодницьких романів. Роман «П'ятнадцятирічний капітан».
(Аналіз І-ІІ розділу, ч.1)
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника ст.56-62.
2.Переглянути відеоматеріали за покликаннями.
3. Стислий переказ 1 та 2 розділів прослухати за аудіокнигою:
https://www.youtube.com/watch?v=lzjPJwxqsZI
Двадцять четверте жовтня
Класна робота
Тема:Контрольна робота № 1 з тем «Вступ», «Міфи народів світу», «Мудрість байки»
Завдання:
Завдання необхідно виконати до 24 жовтня 16:00
Двадцять перше жовтня
Класна робота
Тема:Жан де Лафонтен (1621–1695). «Зачумлені звірі». Робота над змістом байки
Завдання:
1.Перечитайте байку Ж.де Лафонтена у перекладі І.Світличного:
2.Запишіть у зошит паспорт байки, нові слова, та відповіді на запитання:
Увага! В підручнику немає!
Завдання:
1. Вивчити та законспектувати біографію Жана де Лафонтена:
2.Переказувати та аналізувати байку Лафонтена "Зачумлені звірі":https://www.youtube.com/watch?v=tyR6n50osug
Увага! В підручнику немає!
Завдання:
1. Вивчити та законспектувати біографію Жана де Лафонтена:
2.Переказувати та аналізувати байку Лафонтена "Зачумлені звірі":
https://www.youtube.com/watch?v=tyR6n50osug
Зачумлені звірі
Жан де Лафонтен
Небесна кара, що її за гріх
Великий наслано на всіх,
Чума — нещадна, люта сила,
Спроможна все живе за день
До решти винищити, впень,
Нещадно звірину косила.
Не кожен хворий помирав,
Та кожен дні лихої скрути
Хотів як-небудь перебути.
Було звіроті не до справ:
Уже не йшли на полювання
Ні хитрі лиси, ні вовки,
І велелюбні голубки
Забули вже за любування.
Лев скликав раду і сказав:
"Напевно, кару Бог послав
Нам за чиюсь тяжку провину.
У кого з нас найбільший гріх,
Хай жертвує собою й від загину
Рятує всіх.
Історія нас вчить: зі скрути
Не вийти без належної покути.
Покаймося ж, мов на духу, при всіх
У всіх своїх тяжких провинах.
Я маю на душі великий гріх:
Я стільки з'їв овець невинних!
Куди подітись від гріха?
Того ще мало:
Я, бувало,
З'їдав і пастуха.
Я жертвую собою, як немає
У вас гріхів. Та закликаю вас
Покаятись, як я, бо вмерти має
Найбільший грішник серед нас".
"О царю! — каже Лис. — Сумлінність ваша може
Всім бути за взірець.
Але хіба то гріх? Та, може,
Ви, ївши тих дурних овець,
Їм честь велику виявляли.
А щодо пастухів — який то гріх?
Вони нам стільки дозволяли,
Що краще б їх поїсти всіх".
Підлесники аплодували,
А потім тигри та вовки
Себе картали залюбки.
Та всіх їх так атестували,
Що хижаки, розбійники — і ті,
Здавалося, були святі,
Та встав Осел: "Пригадую, давненько
Ішов я лугом, травка зелененька,
А я голодний — біс і спокусив:
Я, грішний, жмутик і вкусив,
А, щиро кажучи, не мав же права".
"Ганьба! Ганьба!" — зарикала орава.
А Вовк довів — учений писарчук! —
Що цей Осел — падлюка із падлюк,
Паршивий і коростявий — причина
Всіх напастей і лих.
Та мало вішати таких!
Він їв чужу траву! Проклята твар злочинна!
Від них завжди чекай біди.
І заревла громада: "Браво!"
Отак і в нас: є гроші — маєш право,
Немає — то під суд іди.
Переклад І. Світличного
Небесна кара, що її за гріх
Великий наслано на всіх,
Чума — нещадна, люта сила,
Спроможна все живе за день
До решти винищити, впень,
Нещадно звірину косила.
Не кожен хворий помирав,
Та кожен дні лихої скрути
Хотів як-небудь перебути.
Було звіроті не до справ:
Уже не йшли на полювання
Ні хитрі лиси, ні вовки,
І велелюбні голубки
Забули вже за любування.
Лев скликав раду і сказав:
"Напевно, кару Бог послав
Нам за чиюсь тяжку провину.
У кого з нас найбільший гріх,
Хай жертвує собою й від загину
Рятує всіх.
Історія нас вчить: зі скрути
Не вийти без належної покути.
Покаймося ж, мов на духу, при всіх
У всіх своїх тяжких провинах.
Я маю на душі великий гріх:
Я стільки з'їв овець невинних!
Куди подітись від гріха?
Того ще мало:
Я, бувало,
З'їдав і пастуха.
Я жертвую собою, як немає
У вас гріхів. Та закликаю вас
Покаятись, як я, бо вмерти має
Найбільший грішник серед нас".
"О царю! — каже Лис. — Сумлінність ваша може
Всім бути за взірець.
Але хіба то гріх? Та, може,
Ви, ївши тих дурних овець,
Їм честь велику виявляли.
А щодо пастухів — який то гріх?
Вони нам стільки дозволяли,
Що краще б їх поїсти всіх".
Підлесники аплодували,
А потім тигри та вовки
Себе картали залюбки.
Та всіх їх так атестували,
Що хижаки, розбійники — і ті,
Здавалося, були святі,
Та встав Осел: "Пригадую, давненько
Ішов я лугом, травка зелененька,
А я голодний — біс і спокусив:
Я, грішний, жмутик і вкусив,
А, щиро кажучи, не мав же права".
"Ганьба! Ганьба!" — зарикала орава.
А Вовк довів — учений писарчук! —
Що цей Осел — падлюка із падлюк,
Паршивий і коростявий — причина
Всіх напастей і лих.
Та мало вішати таких!
Він їв чужу траву! Проклята твар злочинна!
Від них завжди чекай біди.
І заревла громада: "Браво!"
Отак і в нас: є гроші — маєш право,
Немає — то під суд іди.
Переклад І. Світличного
Сімнадцяте жовтня
Класна робота
Тема:Езоп «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада». Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. Втілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа. Езопова мова
Завдання:
1. Виразно прочитати байки Езопа на стор.45-47.
2. Перекажіть їх та проаналізуйте. Чому нас навчає кожна з байок?
3. Виконайте завдання письмово:
Гра-вікторина «Уважний читач байки»
Персонажі: Лисиця (якого віку?) — ... ; Грона винограду (якого смаку?) — ...; Крук хотів похвалитися, що в нього є голос, і (що зробив?) — ... ; Ягня відповідало, що воно п’є (як?) — ... ; Мурашки взимку сушили (що?) — ... ; Підійшла (яка?) Цикада — ... ; Мурашки (як?) відповіли — ... . Мораль: «Ця байка стосується (якої?)... людини». «Так навіть (який?) ... захист не має сили для тих, хто заповзяв ся чинити кривду». «Не слід зневажати нічого, щоб згодом не довелося (що робити?) ... ».
Пройдіть тести за опрацьованою темою:
Чотирнадцяте жовтня
Класна робота
Тема: Байка як літературний жанр,її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст.
Езоп як засновник жанру байки
Завдання:
1. Прочитайте і запишіть у зошити найголовнішу інформацію зі сторінок 42-45.
2. Визначення "езопова мова"вивчити.
3. Перегляньте відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=FJomNleYCtc&t=2s
Десяте жовтня
Класна робота
Тема:Єгипетські міфи. «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет».
Третє жовтня
Класна робота
Тема: Індійські міфи про створення світу «Творення», «Про потоп», «Про золоті часи»
1. Опрацюйте матеріал підручника ст. 31-35.
2.Перегляньте відео про "Індійські міфи" (натисніть покликання, виділене синім кольором).
3.Пройдіть тести за темою "Індійські міфи":
Завдання необхідно виконати до 7 жовтня 15:00
Тридцяте вересня
Класна робота
Тема: РМ (у) Крилаті вислови грецької міфології
Завдання:
1.Перегляньте відеоурок про античні крилаті вислови (фразеологізми) за покликанням:
https://www.youtube.com/watch?v=DFQTbIGgCqk
Двадцять шосте вересня
Класна робота
Тема: ПЧ № 1 Міфи про неймовірні перетворення «Деметра і Персефона», «Пігмаліон і Галатея».
Завдання:
1.Пройти тести за міфом "Нарцис".
Завдання необхідно виконати до 26 вересня 17:00
Двадцять третє вересня
Класна робота
Тема: Міфи про неймовірні перетворення. «Нарцис»
Завдання:
1.Прочитати за підручником ст.23-26.
2.Скласти план до прочитаного міфу.
3.Прослухати аудіокнигу за міфом "Нарцис" можете за покликанням:
https://www.youtube.com/watch?v=H9JnbXsclEA
4.Пройдіть тестування за вивченим попереднім міфом ("Дедал та Ікар"):
Завдання необхідно виконати до 23 вересня 22:00
Двадцяте вересня
Класна робота
Тема: Міф про Дедала та Ікара
Завдання:
1. Пройти тести за темою: Міфи про Геракла. «Народження героя», «Авгієві стайні».
Завдання необхідно виконати до 23 вересня 15:00
Шістнадцяте вересня
Класна робота
Тема:Міфи про Геракла. «Народження героя», «Авгієві стайні». Поетизація в образі Геракла могутності й мужності, що покликані на боротьбу зі злом.
Завдання:
1.Пройти тести за темою: "Міфи. Міф про Прометея"
Завдання необхідно виконати до 16 вересня 11:00
2. Опрацювати матеріал підручника ст.19-21.
3.Прослухати аудіокниги "Народження Геракла":
та "Авгієві стайні":
Тринадцяте вересня
Класна робота
Тема:Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей.
Завдання:
1. Уважно опрацюйте матеріал підручника ст.15-18.
2. Усно дайте відповіді на запитання до тексту.
3. Прослухайте аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=Ztnu0gFGJqY
Дванадцяте вересня
Класна робота
Тема: Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. Уславлення цивілізації в міфі.
Завдання:
1.Повторіть визначення "міф", "міфологічний образ".
2.Навчіться знаходити спільне та відмінне між міфом і казкою.
3.Вивчіть імена богів грецької міфології та за що вони відповідали.
4.Уважно прочитайте міф про Прометея та складіть до нього план.
Дев`яте вересня
Класна робота
Тема: "Грецькі міфи".
1.Натисніть покликання Грецькі міфи і подивіться цікавий урок з нашої теми.
2.Запишіть найголовнішу інформацію до своїх зошитів.
3.Матеріал підручника на ст.13-14 прочитайте і навчіться переказувати.
Шосте вересня
Класна робота
Тема:Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів. Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів
Завдання:
1.Натисніть покликання Поняття про міф і подивіться цікавий урок з нашої теми.
2.Прочитайте матеріал підручника ст.10 -11. Навчіться його переказувати.
3. Визначення "Міф" запишіть до своїх зошитів і вивчіть.
П`яте вересня
Класна робота
Тема:Художній образ. Особливості зображення одного й того самого
образу в різних видах мистецтва.
Початкові поняття про традиційний образ, вічний образ
Завдання:
1.Опрацювати матеріал підручника ст.7-8.
2. Опрацювати презентацію до даної теми за покликанням :
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-za-temoyu-literatura-yak-vid-mistectva-hudozhniy-obraz-194342.html
3.Записати в зошит і вивчити терміни "художній образ", "традиційний образ", "вічний образ".
Немає коментарів:
Дописати коментар