Друге лютого
Тема:Урок позакласного читанняУльф Старк "Диваки і зануди". Доля дівчинки Симони. Її проблеми в родині та у школі.Стосунки Симони з однолітками.Складний шлях героїні до усвідомлення власної сутності1.Урок відбудеться онлайн згідно розкладу.2.По закінченню уроку виконати тести:
Завдання необхідно виконати до 4 лютого 20:00
Тридцять перше січня
Тема:Ідеї підтримки й
любові, які допомагають людям вижити й морально встояти в скрутних обставинах
Завдання:
1.Опрацюйте відеоматеріали:
https://www.youtube.com/watch?v=Se6-qMdJnS0
2.Складіть характеристику Фреда.
3.Виконайте тести:
Завдання необхідно виконати до 31 січня 23:00
4.Підготуйтесь до уроку позакласного читання - Ульф Старк "Диваки і зануди"
https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8841
Двадцять четверте лютого
Двадцять друге лютого
Класна роботаТема:Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів. Е.А. По (1809-1849) – засновник жанру детективу у світовій літературі.
Завдання до уроку:1. Опрацювати матеріал підручника ст.191-193.2.Опрацювати презентацію за покликанням:https://naurok.com.ua/prezentaciya-edgar-allan-po-323059.html
3.Переглянути відеоматеріали:
https://www.youtube.com/watch?v=wE-BlOzWAHo&t=354s
https://www.youtube.com/watch?v=xUfNQs8KWm8
4. Матеріали до твору "Золотий жук" ви знайдете за виділеним покликанням.5.Прочитати твір "Золотий жук", скласти сюжетний ланцюжок подій у творі.
Двадцять третє грудня
Класна роботаТема:Позакласне читання № 2 А. Нанетті «Мій дідусь був черешнею»Завдання:
1. Опрацюйте біографію Анджели Нанетті за покликанням:https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=8057
2.Прочитайте уривки з твору А. Нанетті "Мій дідусь був черешнею" за покликанням:
https://andriymasliukh.wordpress.com/translations/angela-nanetti-1/
3. Складіть план за прочитаним твором.
Двадцять перше грудня
Контрольна роботаТема: Духовне випробування людини"
Завдання необхідно виконати до 21 грудня 23:00
Шістнадцяте грудня
Класна робота
Тема:Редьярд Кіплінг (1865-1936). «Балада про Схід і Захід». Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід» Р. Кіплінга. Антитези у творі. Ідеї миру і дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, полковничий син).
Завдання:1. Переглянути відеоуроки:Матеріали до уроків:
експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=aI3DRbNT5RU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=14
біографія https://www.youtube.com/watch?v=fW5UuObL7C4&list=PLIGNgJeEMVGMSyHSmaxqorOFXkv4jY4Y3&index=48
2.Опрацювати матеріал підручника ст.133-135.3.Виконати тести:Завдання необхідно виконати до 16 грудня 23:00
Матеріали до уроків:
експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=aI3DRbNT5RU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=14
біографія https://www.youtube.com/watch?v=fW5UuObL7C4&list=PLIGNgJeEMVGMSyHSmaxqorOFXkv4jY4Y3&index=48
Чотирнадцяте грудня
1.Вірш «Якщо» Кіплінг присвятив своєму другу.
1. 2.Є тільки один переклад українською мовою вірша «Якщо» Кіплінга.
2. 3.Василь Стус зробив переспів вірша «Якщо».
3. 4.У вірші «Якщо» поет використав анафору.
4. 5.Вірш був написаний у 1901 році.
5. 6.Поезія «Якщо» є настановою людині.
6. 7.Ідея вірша – це уславлення сильної особистості.
7. 8.Вірш написаний у формі листа до сина, у формі звертання.
8. 9.Автор у вірші зображує світ суєтним і облесливим, ненависним і злим.
9. 10.Людина, на думку поета, має бути мужньою, не боятися ризикувати.
1 11.Кіплінг у вірші порушує проблеми сенсу буття, вибору шляху.
Дев`яте грудня
Класна робота
2. Прочитайте повністю твір "Останній дюйм".
3. Опрацюйте матеріали, які я скинула вам у вайбер.
Сьоме грудня
Класна роботаТема:Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення. Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння.1. Прочитайте твір Дж. Олдріджа "Останній дюйм" повністю.2. Складіть до нього план. 3. Напишіть характеристики Бена і Деві.4. Скористайтеся наступними відеоматеріалами:Біографія (відкритий урок) https://www.youtube.com/watch?v=4t6zRymlOj0&list=PLIGNgJeEMVGMSyHSmaxqorOFXkv4jY4Y3&index=2
Експрес-урок
https://www.youtube.com/watch?v=A8-QSYBxAyU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=12
https://www.youtube.com/watch?v=A8-QSYBxAyU&t=2s
Експрес-урок
https://www.youtube.com/watch?v=A8-QSYBxAyU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=12
Друге грудня
Тридцяте листопада
Двадцять п`яте листопада
Класна робота
Тема:Джон Бойн . «Хлопчик у смугастій піжамі». Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога.
Завдання:
1. Складіть характеристики німецького хлопчика Бруно та єврейського хлопчика Шмуля.
2. Знайдіть, що спільного , а що відмінного між цими дітьми.
3. Як ви розумієте останній вислів у творі :"ніколи знову..."? Чи можемо ми сказати, що на сьогодні застереження письменника справдилось?
Вісімнадцяте листопада
Класна робота
Тема:Джон Бойн (народ. 1971). «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей ідорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті.
Одинадцяте листопада
Класна робота
Тема: Друга світова війна у європейській поезії.
К.І. Галчинський «Лист з полону», Пісня про солдатів Вестерплятте».
Завдання:
1.Опрацюйте відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=4TC8EaYz2UM
передивитися відеоматеріали Переглянути відео:"Пісня про солдатів з Вестерплятте" (історичні факти)"Пісня про содатів з Вестерпятте" - виразне читання вірша"Лист із полону" - відеопоезія
Дев`яте жовтня
Класна робота
Тема:Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Ідея віротерпимості в романі. Леді Ровена та Ребекка – дві різні долі
Завдання:1.Опрацюйте наступний матеріал:Експрес-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=1aYSo71AbgA&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=11
2. Складіть порівняльні характеристики :
1)Бріана де Буагільбера та Айвенго;
2)Ровени та Ребекки.
3. Виконайте тести за твором В. Скотта "Айвенго".
Завдання необхідно виконати до 11 листопада 17:00
Двадцять восьме жовтня
Класна робота
Експрес-урок:
https://www.youtube.com/watch?v=1aYSo71AbgA&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=11
Двадцять шосте жовтня
Двадцять перше жовтня
Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Зіставлення літературного твору із його втіленнями в інших видах мистецтва (кіно, ілюстрації та ін.)
Завдання:
1. Прочитайте роман В.Скотта "Айвенго".
2. Опрацюйте відеоурок за темою:
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=rb0Zt-rUJvc&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=10
3.Запишіть в зошити і вивчіть терміни "історичний колорит", "місцевий колорит".
Дев`ятнадцяте жовтня
Життя і творчість письменника https://www.youtube.com/watch?v=mf7kgScSua0
Історія і художній вимисел (експрес-урок) https://www.youtube.com/watch?v=xSjS3CSWku4&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=9Чотирнадцяте жовтня
Дванадцяте жовтня
Класна робота
Тема:Утвердження духовної сили пиктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору
Завдання:
1.Повторно переглянути відео та виконати завдання на основі нього.
2.Записати в зошит композицію твору.
3.Виписати антитези.
4.Пройти тести:
Завдання необхідно виконати до 13 жовтня 23:00
Сьоме жовтня
Класна робота
Тема:Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода - рабство)
Завдання:
1.
Пройдіть тести за матеріалом попереднього уроку:
Завдання необхідно виконати до 8 жовтня 15:00
П`яте жовтня
Класна робота
Тема:Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича
Завдання:
1. Прочитайте і перекажіть біографію А.Міцкевича (ст.42-44).
2. Найголовніші події з біографії письменника запишіть у зошити.
3. Прочитайте і перекажіть баладу "Світязь" (ст.44-49).
4.Опрацюйте запитання до теми ст.49.
5.Скористайтеся додатковими матеріалами:
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=OP_iA4lIWUU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=6
А. Міцкевич і Україна. Музеї А. Міцкевича і пам’ятники письменникові в Польщі (Познань), Україні (Львів), Білорусі (Новогрудка).
Тридцяте вересня
Класна робота
Тема:Літературні балади
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність
1.Опрацюйте відеоматеріали:
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=pIePJLAAhqo&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=5
https://www.youtube.com/watch?v=pJMz3ndjRNA&list=PLWo0CEZSHZnwQNQGvEswDCnkgLArqNQ2c&index=6
3.Виразно прочитайте і перекажіть баладу Ф.Шиллера "Рукавичка".
Двадцять дев`яте вересня
2.Випишіть риси характеру Робіна Гуда та Гая Гізборна.
Двадцять третє вересня
Класна робота
Тема: «Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда
Завдання:
Матеріали до уроків: Чи існував насправді Робін Гуд https://www.youtube.com/watch?v=8K3szN3B7mg
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=Fz6tXl9CKQ0&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=4
2. Прочитайте "Баладу про Робіна Гуда" ст.29-37.
3. Складіть табличку "Друзі та вороги Робіна Гуда".
Двадцять перше вересня
Класна робота
Тема: Король Лір як вічний образ. Моральний урок у творі
Немає коментарів:
Дописати коментар