7-В клас

Друге лютого

Тема:
Урок позакласного читання
Ульф Старк "Диваки і зануди". Доля дівчинки Симони. Її проблеми в родині та у школі.Стосунки Симони з однолітками.Складний шлях героїні до усвідомлення власної сутності
1.Урок відбудеться онлайн згідно розкладу.
2.По закінченню уроку виконати тести:

Завдання необхідно виконати до  4 лютого 20:00

Повідомте учням
Код доступу 5411197
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5411197





Тридцять перше січня

Тема:Ідеї підтримки й любові, які допомагають людям вижити й морально встояти в скрутних обставинах

Завдання:

1.Опрацюйте відеоматеріали:

https://www.youtube.com/watch?v=Se6-qMdJnS0

2.Складіть характеристику Фреда.

3.Виконайте тести:

Завдання необхідно виконати до  31 січня 23:00

Повідомте учням

Код доступу 9385336
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9385336


4.Підготуйтесь до уроку позакласного читання - Ульф Старк "Диваки і зануди"

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8841




Двадцять четверте лютого

Класна робота
Тема: Захопливий сюжет повісті «Золотий жук» Е.По
Завдання:
1. Повторити зміст твору Е.По "Золотий жук".
2. Виконати тестові завдання на сайті "На урок".

Завдання необхідно виконати до  26 лютого 22:00
Повідомте учням
Код доступу 1873196
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1873196




Двадцять друге лютого

Класна робота
Тема:Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів. 
Е.А. По (1809-1849) – засновник    жанру детективу у світовій літературі.

Завдання до уроку:
1. Опрацювати матеріал підручника ст.191-193.
2.Опрацювати презентацію за покликанням:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-edgar-allan-po-323059.html

3.Переглянути відеоматеріали:

https://www.youtube.com/watch?v=wE-BlOzWAHo&t=354s


https://www.youtube.com/watch?v=xUfNQs8KWm8



4. Матеріали до твору  "Золотий жук" ви знайдете за виділеним покликанням.
5.Прочитати твір "Золотий жук", скласти сюжетний ланцюжок подій у творі.



Двадцять третє грудня

Класна робота
Тема:Позакласне читання № 2  А. Нанетті «Мій дідусь був черешнею»
Завдання:

1. Опрацюйте біографію Анджели Нанетті за покликанням:
https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=8057

2.Прочитайте уривки з твору А. Нанетті "Мій дідусь був черешнею" за покликанням:

https://andriymasliukh.wordpress.com/translations/angela-nanetti-1/

3. Складіть план за прочитаним твором.


Двадцять перше грудня 

Контрольна робота
Тема: Духовне випробування людини"

Завдання необхідно виконати до  21 грудня 23:00
Повідомте учням
Код доступу 2950191
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2950191


Шістнадцяте грудня

Класна робота

Тема:Редьярд Кіплінг (1865-1936). «Балада про Схід і Захід». 

Протистояння і примирення Сходу й Заходу в «Баладі про Схід і Захід» Р. Кіплінга. Антитези у творі. Ідеї миру і  дружби. Динаміка образів головних героїв (Камаль, полковничий син).

Завдання:
1. Переглянути відеоуроки:

Матеріали до уроків: 

експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=aI3DRbNT5RU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=14 

біографія https://www.youtube.com/watch?v=fW5UuObL7C4&list=PLIGNgJeEMVGMSyHSmaxqorOFXkv4jY4Y3&index=48  

2.Опрацювати матеріал підручника ст.133-135.
3.Виконати тести:
Завдання необхідно виконати до  16 грудня 23:00
Повідомте учням
Код доступу 1006007
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1006007


Чотирнадцяте грудня

Класна робота
Тема:Редьярд Кіплінг (1865-1936). «Якщо…». Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея (людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним принципам).
Завдання:
1.Вивчити напам’ять вірш Р. Кіплінга «Якщо...»ст.136-137.
2. Опрацювати:
3.Відповісти "Так" або "Ні":

1.Вірш «Якщо» Кіплінг присвятив своєму другу.

1.    2.Є тільки один переклад українською мовою вірша «Якщо» Кіплінга.

2.    3.Василь Стус зробив переспів вірша «Якщо».

3.    4.У вірші «Якщо» поет використав анафору.

4.    5.Вірш був написаний у 1901 році.

5.    6.Поезія «Якщо»  є настановою людині.

6.    7.Ідея вірша – це уславлення сильної особистості.

7.    8.Вірш написаний у формі листа до сина, у формі звертання.

8.    9.Автор у вірші зображує світ суєтним і облесливим, ненависним і злим.

9.     10.Людина, на думку поета, має бути мужньою, не боятися ризикувати.

1  11.Кіплінг у вірші порушує проблеми сенсу буття, вибору шляху.

 12.Автор переживає за життя суспільства

Дев`яте грудня

Класна робота

Тема:Утвердження сімейних цінностей в оповіданні  Дж. Олдріджа «Останній дюйм». Сенс назви та проблематика оповідання 
Завдання:
1. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=Dfh3z1deYcg

2. Прочитайте повністю твір "Останній дюйм".

3. Опрацюйте матеріали, які я скинула вам у вайбер. 

4.Свої конспекти надішліть мені у вайбер.


Сьоме грудня

Класна робота
Тема:Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення. Віра у внутрішні можливості людини,  подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння.
1. Прочитайте твір Дж. Олдріджа "Останній дюйм" повністю.
2. Складіть до нього план.
3. Напишіть характеристики Бена і Деві.
4. Скористайтеся наступними відеоматеріалами:

https://www.youtube.com/watch?v=A8-QSYBxAyU&t=2s



Друге грудня

Класна робота
Тема:Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм».  Проблема взаємин між батьками і дітьми
Завдання:
1. Прочитайте, законспектуйте та вивчіть біографію Джеймса Олдріджа на ст.116-117.
2. Усно дайте відповіді на запитання (1,2,3) на ст.117.
3.Прочитайте твір "Останній дюйм" до ст.124.


Тридцяте листопада


Тема: Контрольна робота з теми "Історичне минуле в літературі"
Тестова перевірка знань

Завдання необхідно виконати до  1 грудня 22:00

Повідомте учням
Код доступу 7523201
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7523201

Двадцять п`яте листопада

Класна робота

Тема:Джон Бойн . «Хлопчик у смугастій піжамі». Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога.

Завдання:

1. Складіть характеристики німецького хлопчика Бруно та єврейського хлопчика Шмуля.

2. Знайдіть, що спільного , а що відмінного між цими дітьми.

3. Як ви розумієте останній вислів у творі :"ніколи знову..."? Чи можемо ми сказати, що на сьогодні застереження письменника справдилось?


Вісімнадцяте листопада

Класна робота

Тема:Джон Бойн (народ. 1971). «Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей ідорослих. Теми нацизму та Голокосту в повісті.

Завдання:
1. Опрацюйте матеріали до біографії Джона Бойна та зміст твору "Хлопчик у смугастій піжамі".
2. Навчіться переказувати зміст твору.
3. Складіть план до прочитаного твору.
4.Конспект біографії та план твору сфотографуйте та скиньте мені у вайбер.


Одинадцяте листопада

Класна робота

Тема: Друга світова війна у європейській поезії.

К.І. Галчинський «Лист з полону», Пісня про солдатів  Вестерплятте». 

Завдання:

1.Опрацюйте відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=4TC8EaYz2UM


2. Опрацюйте матеріал теми уроку за підручником:
ст.93-95.

3. Прочитайте вірш К.І. Галчинського "Лист із полону".
Зробіть його ідейно-художній аналіз.

https://www.youtube.com/watch?v=zWRnN-vjYEA&list=RDLV4TC8EaYz2UM&index=4



передивитися відеоматеріали 
Переглянути відео:
"Пісня про содатів з Вестерпятте" - виразне читання вірша
"Лист із полону" - відеопоезія





   Дев`яте жовтня

Класна робота   

   Тема:Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Ідея віротерпимості в романі. Леді Ровена та Ребекка – дві різні долі

Завдання:
1.Опрацюйте наступний матеріал:

Експрес-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=1aYSo71AbgA&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=11 

2. Складіть порівняльні характеристики :

1)Бріана де Буагільбера та Айвенго;

2)Ровени та Ребекки.  

3. Виконайте тести за твором В. Скотта "Айвенго".

  Завдання необхідно виконати до  11 листопада 17:00

Повідомте учням
Код доступу 2597312
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2597312

Двадцять восьме жовтня

Класна робота

Тема:Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Ідея віротерпимості в романі. Леді Ровена та Ребекка – дві різні долі
Завдання:
1.Опрацюйте наступний матеріал:

Експрес-урок:

https://www.youtube.com/watch?v=1aYSo71AbgA&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=11 

2. Складіть порівняльні характеристики :
1)Бріана де Буагільбера та Айвенго;
2)Ровени та Ребекки.

Двадцять шосте жовтня

Класна робота
Тема:Зіткнення справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі
Завдання:
1. Прочитати повністю роман В.Скотта "Айвенго".
Переглянути відео:


2.Розгадати кросворд:

                              

                               


 Двадцять перше жовтня

                                    Класна робота
Тема:Історичний колорит твору і засоби його створення. 

Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Зіставлення літературного твору із його втіленнями в інших видах мистецтва (кіно, ілюстрації та ін.)

Завдання:

1. Прочитайте роман В.Скотта "Айвенго".

2. Опрацюйте відеоурок за темою:

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=rb0Zt-rUJvc&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=10

3.Запишіть в зошити і вивчіть терміни "історичний колорит", "місцевий колорит".


                          Дев`ятнадцяте жовтня

                                Класна робота

Тема:Вальтер Скотт (1771 – 1832). «Айвенго». В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». 
Завдання:
1.Вивчити біографію В.Скотта на ст.55-59.
2. Читати роман "Айвенго" від ст. 59.
3.Використовуємо додаткові джерела інформації:

Життя і творчість письменника https://www.youtube.com/watch?v=mf7kgScSua0 

Історія і художній вимисел (експрес-урок) https://www.youtube.com/watch?v=xSjS3CSWku4&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=9



                                               Чотирнадцяте жовтня

                                Контрольна робота № 1 на тему  «Вступ. Жанр                         балади у європейських літературах»

Завдання необхідно виконати до  14 жовтня 15:00

Повідомте учням
Код доступу 2413037
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2413037



                                 Дванадцяте жовтня

                                Класна робота

Тема:Утвердження духовної сили пиктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Символіка  твору

Завдання:

1.Повторно переглянути відео та виконати завдання на основі нього.

2.Записати в зошит композицію твору.

3.Виписати антитези.

4.Пройти тести:

Завдання необхідно виконати до  13 жовтня 23:00

Повідомте учням
Код доступу 1318177
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1318177



                                Сьоме жовтня

                                Класна робота

Тема:Роберт Льюїс Стівенсон (1850-1894). «Балада про вересовий трунок». Основний конфлікт балади (батько і син – король, свобода - рабство)

Завдання:

1.

Пройдіть тести за матеріалом попереднього уроку:

Завдання необхідно виконати до  8 жовтня 15:00

Повідомте учням

Код доступу 5653508
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5653508

2.Опрацюйте матеріал підручника ст.50-53.
3.Перегляньте експрес-урок за покликанням:



                                П`яте жовтня

                                Класна робота 

Тема:Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича

Завдання:

1. Прочитайте і перекажіть біографію А.Міцкевича (ст.42-44).

2. Найголовніші події з біографії письменника запишіть у зошити.

3. Прочитайте і перекажіть баладу "Світязь" (ст.44-49).

4.Опрацюйте запитання до теми ст.49.

5.Скористайтеся додатковими матеріалами:

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=OP_iA4lIWUU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=6 

А. Міцкевич і Україна. Музеї А. Міцкевича і пам’ятники письменникові  в Польщі (Познань), Україні (Львів), Білорусі (Новогрудка). 



                            Тридцяте вересня

                                Класна робота

Тема:Літературні балади

Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність  

Завдання:

1.Опрацюйте відеоматеріали:

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=pIePJLAAhqo&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=5 


https://www.youtube.com/watch?v=pJMz3ndjRNA&list=PLWo0CEZSHZnwQNQGvEswDCnkgLArqNQ2c&index=6 


2. Вивчіть біографію Ф.Шиллера ст.38-40.

3.Виразно прочитайте і перекажіть баладу Ф.Шиллера "Рукавичка". 


                  Двадцять дев`яте вересня

                                        Класна робота
Тема:«Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном». Ідеї свободи і служіння народові в баладах про Робіна Гуда
Завдання:
1.Прочитайте баладу "Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном"за покликанням:

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8384
або прослухайте аудіокнигу:
https://www.youtube.com/watch?v=E1ZdhTDqstc

2.Випишіть риси характеру Робіна Гуда та Гая Гізборна. 

 Двадцять третє вересня

                                Класна робота   

Тема:    «Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда

 Завдання:

1. Опрацюйте матеріали до уроку:

Матеріали до уроків: Чи існував насправді Робін Гуд https://www.youtube.com/watch?v=8K3szN3B7mg 

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=Fz6tXl9CKQ0&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=4 


2. Прочитайте "Баладу про Робіна Гуда" ст.29-37.

3. Складіть табличку "Друзі та вороги Робіна Гуда".

                     Двадцять перше  вересня  

                                    Класна робота                    

 Тема: Король Лір як вічний образ. Моральний урок у творі

Завдання:
1.Прочитати баладу "Король Лір".
2. Уміти переказувати зміст та характеризувати персонажів балади.
3.Пройти тести за твором:

Завдання необхідно виконати до  21 вересня 16:00


Повідомте учням

Код доступу 9906074
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Або надішліть посилання учням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9906074


                                                 

                      Шістнадцяте вересня

                                    Класна робота
Тема: Балада як жанр фольклору і літератури.  Характерні ознаки балади  

Фольклорна балада «Король Лір і його дочки». 

Завдання:

1.Перегляньте

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=waa_gopbUh8&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=3 

2. Опрацюйте матеріал підручника ст.23-28.

3. Визначення "фольклорна балада", "символ" запишіть в зошит і вивчіть.


                                Тринадцяте вересня

                                       Класна робота

Тема:Вступ. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Майстри художнього перекладу

Завдання:

1.Опрацювати відеопрезентацію за темою уроку:

https://www.youtube.com/watch?v=GAoiN1emQxY&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=21

2.Опрацювати матеріал підручника ст.6-10.

3.Вивчити і записати в зошит визначення понять "оригінал",  "переклад", "переспів".

4.Уважно прочитати ст.7, з`ясувати, які є види перекладів, уміти їх розрізняти.


Немає коментарів:

Дописати коментар