субота, 21 березня 2020 р.

Домашнє завдання №1 для 5 класу:

1. Опрацювати матеріал підручника ст.233 - 256.
2. Переходимо за посиланням та повторюємо біографію письменника.
3. Працюємо над змістом та характеризуємо образи персонажів за наступними матеріалами.
4. Складаємо тестові завдання за змістом твору.
5. Створюємо "Діаграму Керролла" (поділ на реальних і фантастичних людей та тварин у творі Л. Керролла "Аліса в Країні Див"). Зразок скидала у вайбері.


Домашнє завдання №2. 
Термін виконання - до 10.04.
1.Опрацювати матеріал підручника ст.259 -264. Записати в зошити план до біогафії М.Цвєтаєвої.
2.Дати відповіді на запитання до тексту (усно).
3.Переглянути відеоурок 

та інші корисні матеріали з цієї теми. Не забуваємо переходити за покликанням.

4.Вивчити напам`ять вірш Марини Цвєтаєвої "Книги в червоній палітурці".
5.Зателефонувати мені у вайбері в режимі відеозв`язку і здати вірш напам`ять.

Мій вайбер - 0631200884

ІV тиждень (13.04 - 17.04)
5-А-16.04
5-Б-13.04

Тема:Роальд Дал (1916-1990). "Чарлі і шоколадна фабрика"ТЛ.Персонаж і герой літературного твору.Твори сучасного мистецтва (кіно,театр та ін.)для дітей і про дітей.
1.Опрацювати матеріал підручника ст.268-275
2.Записати до своїх зошитів найважливіші події з життя Роальда Дала.
3.Переглянути відеоролик про письменника та його твір:





4.Прочитати казку Р. Дала "Чарлі і шоколадна фабрика". Текст за покликанням "Чарлі і шоколадна фабрика"

або простухати аудіокнигу







V тиждень (21.04 - 24.04)

5-А-23.04,24.04
5-Б-21.04,22.04

Тема: Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. Робота з текстом твору.

1.Опрацюйте запитання до вивченого на попередньому уроці матеріалу ст.271 зап.1-8 (усно)
2.Щоб нам було легше справитися із запитаннями,давайте переглянемо відеоурок талановитої учительки Валентини Зубко:

3.Опрацюйте  запитання ст.275 з рубрики "Перевір себе"(зап.1-7 ПИСЬМОВО В ЗОШИТІ)
4.Перегляньте фільм "Чарлі і шоколадна фабрика" або хоча б "19найважливіших фрагментів з фільму "Чарлі і шоколадна фабрика"за ПОКЛИКАННЯМ


Домашнє завдання №4

VІ тиждень (27.04 - 30.04)
5-А-30.04
5-Б-27.04,28.04

Тема1.Характеристика образу містера Вонки.
Тема2.Продовження роботи з текстом твору Р.Дала "Чарлі і шоколадна фабрика". Зображення у повісті-казці реального і фантастичного.
Завдання:
1.Пригадаємо вивчений на попередньому тижні  МАТЕРІАЛ про Роальда Дала та його ТВІР "Чарлі і шоколадна фабрика".
2.Записуємо в зошити дату, тему уроку.
3.Даємо письмові відповіді на запитання:

     а. Які дитячі враження Р. Дала знайшли відображення у творі «Чарлі і шоколадна фабрика»?
б. Назвіть імена дітей, котрі знайшли Золоті квитки, і розкажіть, що з ними трапилося на             фабриці містера Віллі Вонки.
в. Які людські вади засуджуються у творі?
г. Які чесноти дозволили Чарлі перемогти?
д. Визначте риси чарівної казки у творі.
е. Які ознаки сучасного суспільства втілено в казковій повісті Р. Дала?
є. Кого з персонажів повісті Р. Дала можна назвати героями?

4.Виконайте творчі завдання.

 а.   Знайдіть у тексті визначення (прикметники та іменники), які дають персонажі господареві шоколадної фабрики. Чи відповідають вони сутності цього героя? Прочитавши книжку, доберіть до характеристики містера Вонки свої визначення. Порівняйте їх із тим, що говорили про нього інші.
б.   Продовжіть історію про Чарлі. Яким, на вашу думку, він став би господарем фабрики? Що зробив би для інших?

Не забуваємо домашні завдання фотографувати і відправляти на мій вайбер: 0631200884

Домашнє завдання №5

VІІ тиждень (04.05-08.05)

5-А-07.05, 08.05
5-Б-04.05, 05.05

Тема: Доброта і щирість головного героя твору Р.Дала "Чарлі і шоколадна            фабрика". Головні, другорядні, епізодичні герої.
       Завдання:

1.Повторіть попередній матеріал, прочитавши скорочений варіант  повісті- казки          «Чарлі та шоколадна фабрика» :

Чарлі і шоколадна фабрика
(скорочено)
Роальд Дал
Головний герой — хлопчик Чарлі Бакет з бідної сім'ї, що живе в невеликій халупі разом із своїми батьками, двома дідусями і двома бабусями. Батька Чарлі звільняють з роботи, і сім'я виявляється у вкрай важкому становищі. У тому ж місті знаходиться шоколадна фабрика Віллі Вонки, на якій раніше працював дідусь Чарлі — Джо Бакет. Після того як конкуренти викрали шоколадні секрети магната, він звільнив всіх робітників.
З тих пір ніхто не бачив, щоб люди заходили на фабрику або виходили з неї. Тільки вантажівки, що розвозять шоколад, перетинають лінію воріт фабрики. Але одного разу з труб пішов дим. Значить, там хтось працював, але для всіх залишалося таємницею, що це були за робочі. В один цікавий день містер Вонка поклав 5 золотих квитків в стільки ж плиток шоколаду і оголосив, що ті діти, які знайдуть квитки, отримають можливість потрапити на фабрику. У світі починається справжній ажіотаж.
Перший квиток знаходить хлопчик Авґустус Ґлуп, який страждає повнотою, їсть шоколад в дуже великій кількості і живе в Дюссельдорфі. Другий квиток дістається Верука Солт — розпещеної доньки мультимільйонера з Бакінгемшир. Третій квиток дістається дуже цілеспрямованій і егоістичної дівчинці Віолеті Борегард з Атланти, а четвертий знаходить захоплений геймер Майк Тіві — вундеркінд з Денвера, який зміг вирахувати, яка саме плитка шоколаду буде з золотим квитком. П'ятий квиток, знайдений хлопчиком з Росії, виявляється фальшивим.
Чарлі отримує першу шоколадку в подарунок від батьків на день народження, а другу купує за власні кошти, отримані від свого дідуся. Але ні в одній з шоколадних плиток не виявляється квитка. На вулиці хлопчик знаходить купюру вартістю в 10 доларів і купує третю шоколадку, в якій і виявляється останній золотий квиток.
У вівторок, 1 лютого о 10 годині ранку Чарлі, його дідусь Джо, та ті, що знайшли перші чотири квитки і їх батьки приходять на фабрику. Перш за все для них показують лялькову виставу, а потім до них виходить сам містер Вонка. Спочатку він проводить своїх гостей в Шоколадний цех, де було їстівне абсолютно все, але попереджає їх не втрачати голову. Раптом Верука Солт помітила дивного чоловічка, потім з'явилися ще кілька таких же. Виявилося, що це і були ті самі таємничі робочі.
Це були умпа-лумпи, яких Віллі Вонка випадково знайшов, подорожуючи по Лумпаландіі — нікому не відомої країні джунглів і небезпечних хижаків — в пошуках екзотичних смаків для солодощів. Він запросив їх до себе на фабрику, дізнавшись, що вони живуть на деревах, харчуються тим, що не можна назвати як і смачним, так і огидним, люблять какао-боби і навіть поклоняються їм.
У процесі відвідування фабрики суперники Чарлі вибувають один за іншим: першим за свою жадібність поплатився Авґустус Ґлуп, який спробував випити шоколад з Шоколадній річки. В результаті він впав туди в той момент, коли в річку опустилася відвідна труба, засмоктало його разом з шоколадом і відправила Августа в Помадковий цех, де містер Вонка робить саму чудову полуничну помадку в шоколадній глазурі. Пізніше один з умпа-лумпа відвів туди пані Ґлуп.
У цеху Винаходів Віолетта Борегард вибула наступної, тому що вона спробувала жуйку-обід з трьох страв, хоча Віллі Вонка попереджав її не робити цього. Внаслідок цього виник побічний ефект: дівчинка роздулася і стала схожою на гігантську чорницю. Також Вонка попереджає, що якщо з Віолетти не вичавлять чорничний сік, то вона може вибухнути. Потім вибуває Верука — коли в Горіховому цеху вона вирішила взяти собі одну з білок, що там працювали, вони скинули її в сміттєпровід.
У Телешоколадному цеху вибув Майк Тіві, сильно зменшившись в розмірах, внаслідок чого його довелося відправити в цех "Тянутель тягучок". Там його повинні розтягнути в довжину, але при цьому Майк на все життя залишиться плоским, як паперовий лист.
В результаті з дітей залишився тільки Чарлі, тому що "бідність не порок". За це містер Вонка оголосив його переможцем, залишивши йому свою шоколадну фабрику в якості заповіту, причому висуває умову. Вона полягає в наступному: фабрика буде належати Чарлі, якщо він залишить свою сім'ю. Хлопчик навідріз відмовляється, а через деякий час знову зустрічається з магнатом.
Вони відправляються до батька останнього — Уілбур Вонка. Виявилося, що Уілбур був відомим в місті дантистом, вороже ставився до солодощів (оскільки від великої кількості солодкого псуються зуби), і Віллі жодного разу не їв цукерок до того моменту, як втік з дому. Весь цей час батько шукав його, збираючи все вирізки газет і копії нагород, де хоч мигцем згадувався його син. Віллі знову пропонує Чарлі стати своїм спадкоємцем, погодившись з колишнім умовою. Тепер будинок хлопчика знаходиться на території фабрики. Пан Бакет знову відновлений на посаді, а Віллі Вонка нарешті знайшов сім'ю.
2.     Ознайомтесь, запишіть до зошита та вивчіть терміни:
Герой літературного твору або персонаж – дійова особа в художньому творі, змальована широко й всебічно, в складних взаєминах з життям й іншими особами і наділена яскраво окресленим характером. Розрізняють головних, другорядних та епізодичних героїв літературного твору.
Головні герої (зазвичай 1-2)– персонажі довкола яких відбуваються всі події, центральний образ літературного твору.
Другорядні герої – персонажі, які виконують у творі допоміжну роль.
Епізодичні герої – це персонажі, які з’являються в творі на певних епізодах(сценах), зазвичай не мають жодного спливу на сюжет.

3.     Заповніть табличку

Герой
Риси
характеру героя
Вид героя(головний, другорядний, епізодичний)






























Домашнє завдання №6

VІІІ тиждень (11.05-15.05)

5-А-14.05, 15.05

5-Б-11.05, 12.05

Тема1. Характеристика Чарлі Бакета.
     Завдання:

1.     Прочитайте речення з твору, виправте помилки та запишіть правильний варіант речення.
Ø Головний герой – дівчинка Чарла Бекат з багатої сім’ї.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Ø В один цікавий день місіс Вінка поклала 4 золоті квитки в льодяники.
______________________________________________________________________________________________________________________________
Ø У середу, 31 січня о 11 годині ранку Чарлі, його бабуся Джозефіна прийшли на фабрику.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ø Працівники фабрики були звичайними людьми, які ненавиділи какао-боби та жили в пустелі.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ø Містер Вонка запропонував Чарлі стати його сином.
_____________________________________________________________________________________________________________________________

2.    Охарактеризуйте головного героя Чарлі, створивши асоціативний кущ його імені
Ч-________________
А - _______________
     Р - _______________
    Л - _______________
     І - _______________

Наприклад:
Л - лихий
У- унікальний
І - ініціативний
С - сильний




Тема 2.Туве Янсон (1914-2001). "Капелюх чарівника"

1.Опрацюйте матеріал підручника ст.276-278.
      2.В роботі над біографією вам допоможе презентація:


та відеоурок:



3.Запишіть у зошити уявне інтерв'ю з письменницею (4-5 речень).


Не забуваємо завдання скидати на мій вайбер (див.вище).


Домашнє завдання №6

ІХ тиждень (18.05-22.05)

5-А-21.05, 22.05

5-Б-18.05, 19.05


1.Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Чарівність художнього світу твору. Персонажі,втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

     1.Опрацюйте матеріал підручника ст.279-284.
2.Попрацюйте над питаннями (усно) з рубрики «Робота з текстом» ст.279,281,282.
3.Попрацюйте з ілюстраціями до підручника (усно) ст.279,280,281,283,284

2.Тема. Контрольна робота. Твір "Мій улюблений літературний герой"

Мета. Написати твір.Уважно прочитайте рекомендації до кінця:1. Запишіть тему уроку в зошит.2. Виберіть одного улюбленого літературного героя з художніх творів, вивчених у ІІ семестрі на уроках зарубіжної літератури (Том Сойєр, Гек Фінн, Полліанна, Аліса, Чарлі Бакет).3.Напишіть, чим він вам подобається.4. У творі повинен бути вступ (ЗразокМій улюблений літературний герой - Снап. Це персонаж оповідання "Снап. Історія бультер'єра" Ернеста Сетона-Томпсона.).5. Найбільша частина вашого твору - це пояснення, чому цей персонаж ваш улюблений. Повинно бути не менше 3 аргументів (Зразок. Мені подобається Снап тому, що я люблю художні твори про собак, особливо про бультер'єрів. Я захоплююсь Снапом, бо  він вірний та сміливий. Цуцик не міг змиритися  з відсутністю господаря, і хазяйка квартири змушена була його відправити до Мендози. Вражає картина зустрічі собаки і людини: "Він стрибнув на мене, удаючи, що хоче вкусити , і часто гарчав, але це було грудне гарчання, а його хвостик постійно погойдувався". Мені шкода, що Джинджерснап загинув, проте він зумів здолати могутнього вовка, який приносив людям багато шкоди. Слід додати, що не тільки розповідач вплинув на песика, а й Снап впливає на свого господаря. Людина і собака стали справжніми друзями.)6. Твір завершуєте висновком (ЗразокОтже, маленький білий Снап - це диво природи, яке навчило мене сміливості та вірності. Я раджу всім прочитати оповідання Е. Сетона-Томпсона "Снап. Історія бультер'єра".)7. У вашому творі повинно бути 10-12 речень. Використайте 1-2 цитати. Не забувайте про абзаци (їх повинно бути не менше 3).8.Твір пишете в зошиті, фотографуєте і висилаєте  на мій вайбер.9. Про Снапа не пишете, бо твір про нього ми вивчали у І семестрі.10. Домашнє завдання: повторити матеріал, вивчений протягом року.

Х тиждень (25.05-29.05)

5-А-28.05, 29.05

5-Б-25.05, 26.05

1.Познайомтеся зі списком літератури на 6 клас і звертайтеся до нього, обираючи книги для читання влітку.

6 клас

Міфи народів світу:
Грецькі міфи. Міф про Прометея. Міфи про Геракла (1-2 міфи). Дедал і Ікар. Нарцис. Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона (3-4 за вибором учителя).
Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи (2-3 за вибором учителя).
Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет (1-2 за вибором учителя).
Мудрість байки:
ЕЗОП. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашки й Цикада» (2-3 за вибором учителя).
Іван КРИЛОВ. «Квартет», «Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня» (1-2 за вибором учителя).
Пригоди і фантастика:
Ж. ВЕРН «П’ятнадцятирічний капітан».
Р. Л. СТІВЕНСОН «Острів скарбів».
Чарльз ДІККЕНС. «Різдвяна пісня в прозі».
Микола ГОГОЛЬ. «Ніч перед Різдвом».
Людські стосунки:
Антон Павлович ЧЕХОВ. «Хамелеон», «Товстий і тонкий».
Джек ЛОНДОН. «Жага до життя».
Гаррієт БІЧЕР-СТОУ. «Хатина дядька Тома».
Володимир КОРОЛЕНКО «Сліпий музикант».
Поетичне бачення світу:
Мацуо БАСЬО. Хайку.
Роберт БЕРНС. «Моє серце в верховині…».
Генрі ЛОНГФЕЛЛО. «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором учителя).
Джанні РОДАРІ. «Листівки з видами міст» (1 твір за вибором учителя).
Образ майбутнього в літературі:
Рей Дуглас БРЕДБЕРІ. «Усмішка».
Роберт ШЕКЛІ. «Запах думок».
Сучасна література (1-2 твори за вибором учнів і вчителя) :
Астрід Анна Емілія ЛІНДҐРЕН. «Міо, мій Міо».
Міхаель Андреас Гельмут ЕНДЕ. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Крістіне НЕСТЛІНҐЕР. «Конрад, або Дитина з бляшанки».
2. Виконайте творче завдання:

Немає коментарів:

Дописати коментар