Завдання№1 із зарубіжної літератури 9 клас
1. Опрацювати матеріал підручника ст.214-219.
2. Скласти хронологічну таблицю життя і творчості Г.Ібсена.
3. Прочитати п`єсу Г.Ібсена "Ляльковий дім".
4. Скласти тестові завдання за змістом твору з трьома варіантами відповідей. Правильні варіанти відповідей підкреслити.
5.Схарактеризувати образи Нори і Хельмера (в зошиті).
Завдання №2
Тема 1.
Бернард Шоу (1856-1950). "Пігмаліон".Особливості світогляду Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п'єсі "Пігмаліон".
1.Опрацювати матеріал підручника ст.236-240.
2.Скласти хронологічну таблицю життя і творчості Б.Шоу.
3.Уважно опрацювати міф про Пігмаліона ст.239.
4.Прочитати твір Б.Шоу "Пігмаліон".
Тема2.
Динаміка Образу Елайзи Дулітл. Ідеї "одухотворення" людини й життя засобами мистецтва,збереження національної культури, розвитку мови.
1.Переглядаємо експрес-урок
ІV тиждень (13.04 - 17.04)
Завдання №2
Термін виконання - до 10.04
Тема 1.
Бернард Шоу (1856-1950). "Пігмаліон".Особливості світогляду Б.Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п'єсі "Пігмаліон".
1.Опрацювати матеріал підручника ст.236-240.
2.Скласти хронологічну таблицю життя і творчості Б.Шоу.
3.Уважно опрацювати міф про Пігмаліона ст.239.
4.Прочитати твір Б.Шоу "Пігмаліон".
Тема2.
Динаміка Образу Елайзи Дулітл. Ідеї "одухотворення" людини й життя засобами мистецтва,збереження національної культури, розвитку мови.
1.Переглядаємо експрес-урок
2.Опрацьовуємо матеріал підручника ст.241-251
3.Складаємо сюжетний ланцюжок подій у творі.
4.Пишемо письмову відповідь на запитання : "Що спільного та відмінного між твором Б.Шоу "Пігмаліон"та давньогрецьким міфом про Пігмаліона?"
5.Складаємо характеристику образу Елайзи Дулітл.
ІV тиждень (13.04 - 17.04)
9-А-16.04
9-Б-13.04
Тема: Михайло Опанасович Булгаков (1891-1940)."Собаче серце".Українські сторінки життя і творчості М.О.Булгакова. М.О.Булгаков і влада, трагедія митця.
1.Записати в зошити тему уроку і дату.
2. Скористатися додатковими ДЖЕРЕЛАМИ і підготувати (письмово) біографічні відомості про М.О.Булгакова.
3.Прочитати твір М.Булгакова "Собаче серце".
4.Переглянути відеоматеріали:
ІV тиждень (13.04 - 17.04)
9-А-17.04
9-Б-15.04
Тема: "Собаче серце" як метафора соціальних експериментів революційної доби.
1.Виконайте тестове завдання:
1. Назвіть роки життя М. Булгакова.
а) 1891 – 1941
б) 1890 – 1940
в) 1891 – 1940
2. Де народився М. Булгаков.
а) у Києві
б) у Москві
в) в Одесі
3. Які риси характеру йому перейшли від
батька?
а) працьовитість;
б) уміння завжди говорити правду;
в) енергійність та нескореність
4. Яку професію здобув М. Булгаков у Київському
університеті?
а) учителя;
б) лікаря;
в) юриста
5. Хто з письменників був прикладом для
наслідування для М. Булгакова?
а) Т.Г. Шевченко;
б) І.Я. Франко;
в) М.В. Гоголь
6. У якому творі М. Булгаков розповів про страшний
експеримент над людиною?
а) «Біг»
б) «Собаче серце»
в) «Записки юного лікаря»
2.Матеріал до уроку
І сторія розвитку суспільства – це історія проб та
помилок, соціальних потрясінь та геніальних відкриттів. Розум людини, як і його фантазія не мають
кордонів. Але людина не може претендувати на роль Бога. Порушення законів
природи часто має трагічні наслідки.
Сьогодні ми з вами продовжуємо
вивчати творчість великого письменника ХХ століття М. Булгакова – повість
«Собаче серце», в основі якого знаходиться експеримент відомого вченого. Ми
повинні з вами зрозуміти моральну сутність цього експерименту та його наслідки.
Повість «Собаче серце» М.
Булгакова написана у 1925 році, але
опублікована тільки в 1987 році, це шедевр булгаковської сатири. Давайте
згадаємо, що ми називаємо сатирою?
Сатира - (від лат. satira, від satura - суміш, усяка всячина) -
різновид смішного, комічного; особливий спосіб художнього відображення
дійсності, який полягає в осудливому осміянні негативного - суспільних явищ,
людських вад тощо.
Гумор - художній прийом у
творах літератури або мистецтва, заснований на зображенні чого-небудь у
комічному вигляді.
Жанр – фантастика, сатиричний
памфлет
Основний
конфлікт повісті – між професором Преображенським та його витвором – Шариковим.
Композиція – 8 глав та епілог.
Композиція кільцева (Шариков знову стає Шариком).
Чому саме так побудована повість? (Професор Преображенський вважає, що не слід
дурити природу, все одно все повернеться назад)
Словникова робота.
Експеримент
–науковий дослід
Гипофіз – железа у мозку, яка впливає на зріст,
обмінні процеси в організмі.
Євгеніка – наука про «покращення людської породи», спиралася на
висновки генетики 20-х років ХХ століття.
Еволюція – розвиток
Працюємо з текстом.
Подумайте,як би ви відповіли на наступні питання:
- Опишіть, яким було життя пса Шарика на початку
повісті?
- Як пес показує свою вдячність професору
Преображенському з їжу? (Наведіть приклади з тексту)
- Як поводить себе Шарик у квартирі професора?
- Дайте характеристику Климу Чугункіну (Алкоголік,
злочинець)
- Який орган Клима Чугункіна пересаджує професор
Шарику?
- Який результат дала операція?
- Чи на такий результат розраховував професор?
- Як Шарик стає Шариковим?
- Які перші слова вимовляє Шарик?
- Що приносить у дім професора Шариков?
- Чому Шариков знаходить собі саме таку роботу? Що
залишилося в нього від собаки?
- Як у решті решт Шариков вчиняє з професором?
(Доносить на нього)
- Чи міг Шариков бути іншим?
- Який ми можемо зробити висновок?
(Професор і сам розуміє, що з Клима міг вийти саме
такий собі нахабний, невихований, агресивний тип. І навіщо нам таким чином
творити людину, якщо її кожна жінка може народити).
- Чи розчарований професор своїм експериментом?
Висновок
Пес стає людиною, але його вчинки визначають гени, отримані від п’яниці й хама
Клима Чугункіна: «…у нього вже не собаче, а саме людське серце. І саме паршиве
із всіх, які існують у природі!». Контраст між інтелектуальним початком,
втіленим в інтелігентних людях, фізіологах Преображенському й Борментале, і
темними інстинктами «гомункула» Шарикова (з низьким, скошеним чолом) настільки
разючий, що створює не тільки комічний, гротескний ефект, але й офарблює в
трагічні тони
Ми з вами побачили результат
експерименту професора Преображенського, який нічого доброго не приніс. Людина
не може брати на себе роль Творця і грубо втручатися в природу. Шариков
приносить у дім і в життя професора розруху. Але в повісті революція – це теж
експеримент. Швондер – це представник нової генерації, який вийшов із
пролетаріату і став «господарем життя».
Домашнє завдання:
Характеризувати образи Шарикова і Преображенського (Письмово)
V тиждень (21.04 - 24.04)
9-А-23.04,24.04
9-Б-22.04
Тема:Рей Дуглас Бредбері (1920-2012). "451 градус за Фаренгейтом". Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії "451 градус за Фаренгейтом". Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору- книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо. Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.
1.Перегляньте выдеоурок за твором Рея Бредбері
2.Складіть конспект життя і творчості письменника за відеоуроками.
3.Прочитайте твір, скориставшись відповідними ДЖЕРЕЛАМИ.
4. Охарактеризуй образ Гая Монтега.
Усі домашні завдання скидаємо на мій вайбер - 0631200884
VІ тиждень (27.04- 03.04)
9-А-30.04
9-Б-27.04,29.04
Тема: Ерік Сігел (1937-2010). "Історія одного кохання".
1.Опрацювати біографічні відомості про Еріка Сігела за підручником ст.277-279.
2.Переглянути експрес-урок
2.Переглянути експрес-урок
VІІ тиждень (04.05- 08.05)
9-А-04.05, 06.05
9-Б-07.05,08.05
1.Прочитати твір "Історія одного кохання" Е.Сігела ст.279-299.
2.Переглянути художній фільм "Історія кохання"режисера Еріка Сігела (1970 рік) за ПОСИЛАННЯМ.
3. Написати твір " Мої роздуми над твором Еріка Сігела "Історія одного кохання".
Про виконання тестових завдань вам буде повідомлено додатково у групу на вайбер
VІІІ тиждень (12.05- 15.05)
9-А-14.05, 15.05
9-Б-13.05
1.Контрольна робота з теми "Література ХХ-ХХІст. Життя, історія, культура". Тести.
Матеріали до контрольної роботи скинуто в вайбер у групи 9-А та 9-Б класів.
2. Аналіз результатів контрольних тестів.
3. Продумати (усно) відповідь на запитання: "Проблема життя і смерті, любові й відданості у творі Е.В.Сігела "Історія одного кохання".
2.Прочитайте твір
ІХ тиждень (18.05 - 22.05)
9-А - 18.05;20.05
9-Б - 21.05;22.05
1.Позакласне читання №3. К.Нестлінгер."Маргаритко, моя квітко".
2.Позакласне читання №4. К.Нестлінгер."Маргаритко, моя квітко".Сюжет та проблематика твору.Завдання:
1.Перегляньте експрес- урок за темою К.Нестлінгер «Маргаритко, моя квітко» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=25g7Muixq8I
2.Прочитайте твір
К.Нестлінгер."Маргаритко, моя квітко"ЗА ПОСИЛАННЯМ
2.Перегляньте бук трейлер за посиланням:
1.Сформулюйте, які проблеми, на вашу думку, знайшли художнє відображення у романі « Маргаритко, моя квітко».
Я ніколи не думав, що буду мати право на отримання позики, яку мені надали співробітник Педро та його кредитна компанія, яка була дуже гладкою та прозорою в кожній розмові, яку ми проводимо під час процесу позики, я ще раз подякую йому та його кредитній організації за роботу молодець, запропонувавши мені позику в розмірі 22 мільйони євро з низькою ставкою 2 річних доходів, вони є справжньою компанією з реєстром позик на простих умовах. зв’яжіться з кредитною компанією через pedroloanss@gmail.com WhatsApp: + 1-8632310632.
ВідповістиВидалити