субота, 21 березня 2020 р.

Домашні завдання для 6 класу:

Тема 1.
Життєвий і творчий шлях М.Басьо.
1. Самотійно опрацьовуємо матеріал підручника ст.170-175.
2. Вивчаємо напам`ять хайку (4 за вибором учня).
3. Відповідаємо (письмово) на запитання рубрики "Перевір себе" ст.175

Тема 2.
Життя і творчість Р. Бернса.
1. Складаємо хронологічну таблицю життєвого і творчого шляху поета.
2. Записуємо до своїх робочих зошитів та вчимо напам`ять визначення "Ліричний герой"            ( ст.177).
3. Вивчаємо напам`ять поезію Р.Бернса "Моє серце в верховині..." (ст.179).
4. Даємо відповіді на запитання (усно) з рубрики "Робота з текстом" (ст.179)

Домашнє завдання №2

Термін виконання - до 06.04

Тема3. Генрі Лонгфелло (1807-1882). "Пісня про Гайявату".Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі "Пісня про Гайяватуу". Елементи фольклору у творі. Образ Гайявати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
Мета:Знати основні відомості про Г.Лонгфелло,зміст "Пісні про Гайявату",вміти аналізувати поему, хорактеризувати образ Гайявати.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника ст.181-187.

2. Познайомитись з  матеріалом за покликанням ЧИТАТИ

3.Скласти характеристику Гайявати.
4.Виписати рядки,в яких звучить ідея миру, національного єднання, служіння народові.
5.Переглянути мультфільм.

Увага! Згідно з  попереднім домашнім завдання вам потрібно було вивчити вірш напам'ять. Його  можна здати в режимі відео по вайберу після 19-00. Мій вайбер - 0631200884



Домашнє завдання №3

Термін виконання - до 10.04

1.Опрацюйте матеріал підручника ст.188-192.
2.Запишіть в зошити інформацію про найважливіші фрагменти з життя Джанні Родарі.



3.Перегляньте відеоматеріали за прочитаним








4.Опрацюйте матеріал за картками (автор Ірина Петровська)









Завдання №4

ІV тиждень (13.04 - 17.04)
6-А-16.04
6-Б-15.04

Тема:Рей Дуглас Бредбері (1920-2012). "Усмішка". Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні "Усмішка".
1.Запишіть в зошити тему уроку.
2.Прочитайте матеріал підручника ст.194-195.
3.Випишіть в зошити найголовніші події з життя Рея Бредбері.
4Перегляньте відеоролик:

5.Прочитайте твір Рея Бредбері "Усмішка".

6.Познайомтеся з коментарями до твору ст.200-2002.


 Завдання №5

V тиждень (21.04 - 24.04)

6-А-23.04,24.04
6-Б-22.04, 23.04

Тема:Образ Тома,його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
1.Запишіть в зошити тему уроку.
2.Повторіть вивчений матеріал,скориставшись відеороликом:



2.Складіть сюжетний ланцюжок до подій у творіР.Бредбері "Усмішка".
3.Складіть характеристику Тома - головного героя твору.
4.Закріплюємо вивчений матеріал .Скористаємось наступним відео . Даємо відповіді на запитання в кінці ролика.


VІ тиждень (27.04 - 30.05)
6-А-30.04
6-Б-29.04, 30.04

Тема:Роберт Шеклі (1928-2005). "Запах думок". Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму.

Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
1.Опрацювати біогафію Роберта Шеклі за підручником ст.203-204.
2.Випишіть найголовніші події з життя Роберта Шеклі.
3.Прочитайте твір "Запах думок" ст.204-215.
4.Використайте додатковій матеріал:

Роберт Шеклі. Оповідання "Запах думок"


ознайомитись з біографією Р.Шеклі
читати й переказувати оповідання "Запах думок";
повторити сюжет оповідання допоможе  план;
повторити біографію автора та з'ясувати головну думку оповідання допоможе ОСК;
зрозуміти роздуми письменника допоможе ОСК;
перевір свої знання за допомогою літературного диктанту.
Усі домашні завдання надсилаємо мені на вайбер-0631200884


Тема:Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.

Розвиток мовлення №4 (у) Яке майбутнє чекає людство? Чому?


Творче завдання

  1. Які риси характеру притаманні Лірою Кліві? Заповніть таблицю, визначаючи епізоди, де ці риси виявляються найбільш виразно.
    Риси характеру герояЕпізоди

  2. Складіть  власне оповідання про пригоди Ліроя Кліві на іншій планеті  або напишіть невеликий твір :"Яке майбутнє на нас чекає? Чому?". Намалюйте малюнки до свого твору.

VІІ тиждень (04.05- 08.05)

                                      6-А-07.05-08.05
                                           6-Б-04.05-05.05

Тема:1. Контрольна робота з теми:«Поетичне бачення світу.              Образ майбутнього в літературі»

Виконайте контрольну роботу і відправте мені на вайбер

Контрольна робота з теми:
«Поетичне бачення світу. Образ майбутнього в літературі»
Початковий рівень:
1.             1.Автором хайку є
    а) Мацуо Басьо    б) Р. Бернс     в) Г. Лонгфелло
2.  Любов до Батьківщини – основна думка вірша...
3. Що здивувало Кліві на планеті З-М-22? (оповідання «Запах думки»           Р.Шеклі)

Середній рівень: 

     4.     З якою метою Гітчі-Маніто скликав усі індійські племена?
    5. Сьогодні Р. Бредбері називають…
6. Яким постає майбутнє планети в оповіданні Р. Бредбері "Усмішка"?         Чому?
Достатній рівень:
            7. Що допомогло Кліві протистояти звірям на планеті З-М-22?
            8. Які проблеми людського життя порушує Дж. Родарі в поезії                         "Листівки з видами міст"?
Високий рівень: (Виконайте 1 завдання на вибір)
9. Які уроки людству дає Р.Бредбері у своєму оповіданні «Усмішка»?
10. У чому була складність телепатичного спілкування для Кліві?


Тема2. 

Астрід Анна Емілія Ліндгрен (1907-2002). "Міо, мій Міо".Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах Ліндгрен.
Образи головних героїв. Перемога добра над злом.

Завдання :

1.Прочитайте вступну статтю до розділу "Сучасна література" стор.218-220.2.Опрацюйте біографію А.Ліндгрен стор.221,222.

3.Попрацюйте з додатковою інформацією ПРО ПИСЬМЕННИЦЮ.
4. Прочитайте у стислому варіанті твір " Міо, мій міо"

5.Перегляньте художній фільм





VІІІ тиждень (12.05- 15.05)

                                      6-А-12.05
                                      6-Б-13.05, 14.05

1.Тема: Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки". Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.

2.Тема:Проблема булінгу в повісті.Характеристика образу дітей. Дивакуватість пані Бартолотті.Гумор твору.
Завдання:
а)Опрацювати біографію письменниці ст.248-249.
б)Ознайомитися з коментарями до твору"Конрад, або Дитина з бляшанки" ст.249-250.
в)Прослухайте аудіокнигу "Конрад, або Дитина з бляшанки"





                                             



г)Також ви можете переглянути художній фільм "Конрад, або Дитина з бляшанки"


                                              

                 д)Попрацюйте з питаннями 1-9 (усно)на стор.250.
                 е) Складіть сюжетний ланцюжок подій у творі (письмово).

ІХтиждень (18.05- 22.05)

                                      6-А-21.05,22.05
                                      6-Б-20.05, 22.05

1. Напишіть контрольний твір "Яким я уявляю майбутнє нашої планети"(за творами Рея Бредбері "Усмішка", Роберта Шеклі "Запах думок").
2.Позакласне читання №3. Шмітт Е.Е. "Оскар і Рожева пані". Прочитати твір,записати в зошити головних персонажів та вказати їхні риси характеру.


Х тиждень (25.05-29.05)

6-А-25.05; 26.05

6-Б-27.05; 29.05

1.Ознайомтеся зі списком літератури на 7 клас.

7 клас

Билини і балади:
«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».
«Король Лір і його дочки».
«Як Робін Гуд став розбійником» або «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» (1 за вибором учителя).
Йоганн Крістоф Фрідріх ШИЛЛЕР. «Рукавичка».
Адам МІЦКЕВИЧ. «Світязь».
Роберт Льюїс СТІВЕНСОН. «Балада про вересовий трунок».
Історічне минуле в літературі:
Вальтер СКОТТ. «Айвенго».
Василь БИКОВ. «Альпійська балада».
Духовне випробування людини:
Джеймс ОЛДРІДЖ. «Останній дюйм».
Редьярд КІПЛІНГ. «Балада про Схід і Захід». «Якщо…».
Дружба і кохання:
Олександр ПУШКІН. «19 жовтня 1825 року».
Шолом-АЛЕЙХЕМ. «Пісня над піснями».
Олександр ГРІН. «Пурпурові вітрила».
Літературний детектив:
Едгар Аллан ПО. «Золотий жук».
Артур Конан ДОЙЛ. Оповідання про Шерлока Холмса («Пістрява стрічка», «Спілка рудих»).
Світова новела:
О. ГЕНРІ. «Дари волхвів», «Останній листок».
Герберт Джордж УЕЛЛС. «Чарівна крамниця».
Рюноске АКУТАҐАВА. «Павутинка».
Сучасна література (1-2 твори за вибором учнів і вчителя):
Айзек АЗІМОВ. «Фах».
Діана Вінн ДЖОНС. «Мандрівний Замок Хаула».
Корнелія ФУНКЕ. «Чорнильне серце».
2. Виконайте творчі завдання:
3.

Немає коментарів:

Дописати коментар