Домашні завдання для 6 класу:
Тема 1.
Життєвий і творчий шлях М.Басьо.
1. Самотійно опрацьовуємо матеріал підручника ст.170-175.
2. Вивчаємо напам`ять хайку (4 за вибором учня).
3. Відповідаємо (письмово) на запитання рубрики "Перевір себе" ст.175
Тема 2.
Життя і творчість Р. Бернса.
1. Складаємо хронологічну таблицю життєвого і творчого шляху поета.
2. Записуємо до своїх робочих зошитів та вчимо напам`ять визначення "Ліричний герой" ( ст.177).
3. Вивчаємо напам`ять поезію Р.Бернса "Моє серце в верховині..." (ст.179).
4. Даємо відповіді на запитання (усно) з рубрики "Робота з текстом" (ст.179)
Домашнє завдання №2
Термін виконання - до 06.04
Тема3. Генрі Лонгфелло (1807-1882). "Пісня про Гайявату".Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі "Пісня про Гайяватуу". Елементи фольклору у творі. Образ Гайявати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові.
Мета:Знати основні відомості про Г.Лонгфелло,зміст "Пісні про Гайявату",вміти аналізувати поему, хорактеризувати образ Гайявати.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника ст.181-187.
2. Познайомитись з матеріалом за покликанням ЧИТАТИ
3.Скласти характеристику Гайявати.
4.Виписати рядки,в яких звучить ідея миру, національного єднання, служіння народові.
5.Переглянути мультфільм.
Увага! Згідно з попереднім домашнім завдання вам потрібно було вивчити вірш напам'ять. Його можна здати в режимі відео по вайберу після 19-00. Мій вайбер - 0631200884
Домашнє завдання №3
Термін виконання - до 10.04
1.Опрацюйте матеріал підручника ст.188-192.
2.Запишіть в зошити інформацію про найважливіші фрагменти з життя Джанні Родарі.
3.Перегляньте відеоматеріали за прочитаним

4.Опрацюйте матеріал за картками (автор Ірина Петровська)





Завдання №4
ІV тиждень (13.04 - 17.04)
6-А-16.04
6-Б-15.04
Тема:Рей Дуглас Бредбері (1920-2012). "Усмішка". Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні "Усмішка".
1.Запишіть в зошити тему уроку.
2.Прочитайте матеріал підручника ст.194-195.
3.Випишіть в зошити найголовніші події з життя Рея Бредбері.
4Перегляньте відеоролик:
5.Прочитайте твір Рея Бредбері "Усмішка".
6.Познайомтеся з коментарями до твору ст.200-2002.
Завдання №5
V тиждень (21.04 - 24.04)
6-А-23.04,24.04
6-Б-22.04, 23.04
Тема:Образ Тома,його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
1.Запишіть в зошити тему уроку.
2.Повторіть вивчений матеріал,скориставшись відеороликом:
2.Складіть сюжетний ланцюжок до подій у творіР.Бредбері "Усмішка".
3.Складіть характеристику Тома - головного героя твору.
4.Закріплюємо вивчений матеріал .Скористаємось наступним відео . Даємо відповіді на запитання в кінці ролика.
VІ тиждень (27.04 - 30.05)
6-А-30.04
6-Б-29.04, 30.04
Тема:Роберт Шеклі (1928-2005). "Запах думок". Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму.
Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
1.Опрацювати біогафію Роберта Шеклі за підручником ст.203-204.
2.Випишіть найголовніші події з життя Роберта Шеклі.
3.Прочитайте твір "Запах думок" ст.204-215.
4.Використайте додатковій матеріал:
Роберт Шеклі. Оповідання "Запах думок"
ознайомитись з біографією Р.Шеклі;
читати й переказувати оповідання "Запах думок";
повторити сюжет оповідання допоможе план;
повторити біографію автора та з'ясувати головну думку оповідання допоможе ОСК;
зрозуміти роздуми письменника допоможе ОСК;
перевір свої знання за допомогою літературного диктанту.
повторити сюжет оповідання допоможе план;
повторити біографію автора та з'ясувати головну думку оповідання допоможе ОСК;
зрозуміти роздуми письменника допоможе ОСК;
перевір свої знання за допомогою літературного диктанту.
Переглянути відео:
Роберт Шеклі. "Запах думок". Аудіокнига
Роберт Шеклі. "Запах думок". Аудіокнига
Усі домашні завдання надсилаємо мені на вайбер-0631200884
Тема:Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства.
Розвиток мовлення №4 (у) Яке майбутнє чекає людство? Чому?
Творче завдання
- Які риси характеру притаманні Лірою Кліві? Заповніть таблицю, визначаючи епізоди, де ці риси виявляються найбільш виразно.
Риси характеру героя Епізоди - Складіть власне оповідання про пригоди Ліроя Кліві на іншій планеті або напишіть невеликий твір :"Яке майбутнє на нас чекає? Чому?". Намалюйте малюнки до свого твору.
VІІ тиждень (04.05- 08.05)
6-А-07.05-08.05
6-Б-04.05-05.05
Тема:1. Контрольна робота з теми:«Поетичне бачення світу. Образ майбутнього в літературі»
Виконайте контрольну роботу і відправте мені на вайбер
Контрольна робота з теми:«Поетичне бачення світу. Образ майбутнього в літературі»
Початковий рівень:
1. 1.Автором хайку є
а) Мацуо Басьо б) Р. Бернс в) Г. Лонгфелло
2. Любов до Батьківщини – основна думка вірша...
3. Що здивувало Кліві на планеті З-М-22? (оповідання «Запах думки» Р.Шеклі)
Середній рівень:
4.
З якою метою Гітчі-Маніто скликав усі індійські племена?
5. Сьогодні Р. Бредбері
називають…
6. Яким постає майбутнє планети в оповіданні Р. Бредбері "Усмішка"? Чому?
Достатній рівень:
7. Що допомогло Кліві протистояти звірям на планеті З-М-22?
8. Які проблеми людського життя порушує Дж. Родарі в поезії "Листівки з видами міст"?
Високий рівень: (Виконайте 1 завдання на вибір)
9. Які уроки людству дає Р.Бредбері у своєму оповіданні «Усмішка»?
10. У чому була складність телепатичного спілкування для Кліві?
6. Яким постає майбутнє планети в оповіданні Р. Бредбері "Усмішка"? Чому?
Достатній рівень:
7. Що допомогло Кліві протистояти звірям на планеті З-М-22?
8. Які проблеми людського життя порушує Дж. Родарі в поезії "Листівки з видами міст"?
Високий рівень: (Виконайте 1 завдання на вибір)
9. Які уроки людству дає Р.Бредбері у своєму оповіданні «Усмішка»?
10. У чому була складність телепатичного спілкування для Кліві?
Тема2.
Астрід Анна Емілія Ліндгрен (1907-2002). "Міо, мій Міо".Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творах Ліндгрен.
Образи головних героїв. Перемога добра над злом.
Завдання :
1.Прочитайте вступну статтю до розділу "Сучасна література" стор.218-220.2.Опрацюйте біографію А.Ліндгрен стор.221,222.
3.Попрацюйте з додатковою інформацією ПРО ПИСЬМЕННИЦЮ.
4. Прочитайте у стислому варіанті твір " Міо, мій міо"
5.Перегляньте художній фільм
VІІІ тиждень (12.05- 15.05)
6-А-12.05
6-Б-13.05, 14.05
1.Тема: Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки". Незвичайність образу Конрада, риси його характеру. Конрад і його становлення у світі.
2.Тема:Проблема булінгу в повісті.Характеристика образу дітей. Дивакуватість пані Бартолотті.Гумор твору.
Завдання:
а)Опрацювати біографію письменниці ст.248-249.
б)Ознайомитися з коментарями до твору"Конрад, або Дитина з бляшанки" ст.249-250.
в)Прослухайте аудіокнигу "Конрад, або Дитина з бляшанки"
г)Також ви можете переглянути художній фільм "Конрад, або Дитина з бляшанки"
д)Попрацюйте з питаннями 1-9 (усно)на стор.250.
е) Складіть сюжетний ланцюжок подій у творі (письмово).
ІХтиждень (18.05- 22.05)
6-А-21.05,22.05
6-Б-20.05, 22.05
1. Напишіть контрольний твір "Яким я уявляю майбутнє нашої планети"(за творами Рея Бредбері "Усмішка", Роберта Шеклі "Запах думок").
2.Позакласне читання №3. Шмітт Е.Е. "Оскар і Рожева пані". Прочитати твір,записати в зошити головних персонажів та вказати їхні риси характеру.
Х тиждень (25.05-29.05)
6-А-25.05; 26.05
6-Б-27.05; 29.05
1.Ознайомтеся зі списком літератури на 7 клас.
7 клас
Билини і балади:
«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».
«Король Лір і його дочки».
«Як Робін Гуд став розбійником» або «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» (1 за вибором учителя).
Йоганн Крістоф Фрідріх ШИЛЛЕР. «Рукавичка».
Адам МІЦКЕВИЧ. «Світязь».
Роберт Льюїс СТІВЕНСОН. «Балада про вересовий трунок».
Історічне минуле в літературі:
Вальтер СКОТТ. «Айвенго».
Василь БИКОВ. «Альпійська балада».
Духовне випробування людини:
Джеймс ОЛДРІДЖ. «Останній дюйм».
Редьярд КІПЛІНГ. «Балада про Схід і Захід». «Якщо…».
Дружба і кохання:
Олександр ПУШКІН. «19 жовтня 1825 року».
Шолом-АЛЕЙХЕМ. «Пісня над піснями».
Олександр ГРІН. «Пурпурові вітрила».
Літературний детектив:
Едгар Аллан ПО. «Золотий жук».
Артур Конан ДОЙЛ. Оповідання про Шерлока Холмса («Пістрява стрічка», «Спілка рудих»).
Світова новела:
О. ГЕНРІ. «Дари волхвів», «Останній листок».
Герберт Джордж УЕЛЛС. «Чарівна крамниця».
Рюноске АКУТАҐАВА. «Павутинка».
Сучасна література (1-2 твори за вибором учнів і вчителя):
Айзек АЗІМОВ. «Фах».
Діана Вінн ДЖОНС. «Мандрівний Замок Хаула».
Корнелія ФУНКЕ. «Чорнильне серце».
2. Виконайте творчі завдання:
Немає коментарів:
Дописати коментар